Daktela

Daktela

Daktela kontaktní centrum je cloudové řešení callcentra s nativní podporou mnoha komunikačních kanálů "OmniChannel" v jedné webové aplikaci - telefon, email s helpdeskem, webový chat, SMS a sociální sítě.

Daktela nabízí komplexní řešení pro správu zákaznické podpory. Přes jedno webové rozhraní je možné zpracovávat základní komunikační kanály (hlas, email, SMS, webchat, sociální sítě) včetně modulů Daktela CRM a Helpdesk. K dispozici jsou realtime a historické statistiky, výpisy hovorů včetně nahrávek, výpisy chatů atd. Helpdeskový modul funguje na tiketovacím principu a umožňuje párování všech zakoupených komunikačních kanálů. 

Celé řešení je postavené na API a nabízí neomezené integrační možnosti, např. synchronizace CRM kontaktů, automatické otevírání karty klienta, zobrazení nadefinovaných dat (např. poslední objednávky) včetně párování do vašeho systému. Daktela kontaktní centrum je doplňující modul pro Daktela virtuální ústředny. Daktelu je možno využívat kdekoliv, kde máte internet.

Daktela je zkušený tým telekomunikačních expertů, kteří se zabývají problematikou virtuálních ústředen a kontaktních center již více než 15 let. Vyvíjí a provozuje jednu z největších VoIP cloudových infrastruktur v CEE regionu, na kterou se každý den spoléhá přes osm set firemních zákazníků. Sídlo Daktely je v Praze, ovšem své pobočky má již na Slovensku, v Polsku, ve Spojeném Království, v Dubaji a nově také na Filipínách.

V jejich nabídce najdete celou řadu souvisejících telekomunikačních služeb, které je možné používat společně s virtuální ústřednou nebo kontaktním centrem nebo zcela samostatně.

www.daktela.com